Saturday, 10 December 2011

MAMAT TerGila-Gila Minah Hindustan!

Urmila Matondkar

Assalamualaikum semua.. Hari gua nak cerita siket tentang MAMAT.. Mamat mane? Alaa.. Mamat vokalis kumpulan tuttt.. tuuu.. haaa. Isk3.. Ade plak minat gila minah hindustan sampai tergila-gila nak berbinikan minah hindustan? Gila apa?! Bukan banyak lagi ke minah melayu, amoi, kadazan dusun yang cun melecun lagi ayu sopan kat Malaysia ni nak buat bini. Jauh kot nak pergi India!

Actually Mamat yang dimaksudkan sebenornye aku.. Haha.. Tadi cakap vokalis? Ye la aku ni vokalis dan studio recording dalam henset aku jer,  kadang-kadang berkumpulan dengan adik aku terpeking terlolong.. kah.kah.kah.. Tadi sedang kebosanan, aku pon tengok la cite yang mak aku layan, macam kusyuk semacam je Beliau.. So aku pun duduk join.. Tiba-tiba bontot aku seolah-olah melekat kat kerusi mata pulak tak berkelip minda pulak berhalusinasi.. Halamak! mampuih dah lekat kat depan TB.. Setengah jam kemudian mak aku pun cau nak g jalan-jalan.. yela der.. hari sabtu kowt mesti mau shopping~! tangan di dada mata ke atas~ Aku pon terus melayari ombak filem terbabit. Pergh! lama kot tak layan gian tengok hindustan sorang-sorang, tak melalak memang tak sah lah kan.. Siot je cerita tu buat jiwa karat ku berbunga-bungaan. Haha. Hello gua bukan pondan oke~

Sridevi

Apa lagi tak tahan kot tengok cerita cinta hindustan.. Ayat plak memang macam haram tersusun macam puisi kot~ Ubah-ubah siket kasi kat awek gerenti cair gua cakap samalu.. Tapi paling gua musykil tu ade lagi ke CINTA macam dalam cerita hindustan tu. Ke kat India je? Tu la gua berangan klu gua ade dua bini dalam cerita Hindustan tu mesti TERBAIK kan! har har har. Gua bukan nak bini dua tapi korang tengok la sendiri cerita JUDAAI (1997) kat Astro ZEE.. "Butanya Cinta, Kaburnya Mata Akibat Harta dan Kesucian Pengorbanan Dalam Bercinta" baru korang paham maksud aku.. hehe. Siyes best gua tak tipu money back guarantee punya cerita.. :D 




Related Posts : cerita dongeng, cerita jiwang, cinta, Cun, dessi girl, gila, Hindustan, Love hurts, mabuk kepayang, Mamat, Ombak Rindu 2011

14 comments:

Iffah Afeefah said...

nk komen ape tatau
sal ternampak lubang idung si urmila tu je wakaka

r-5 said...

iffah Afeefah: hahaha tu la kan lawa kan idong dia.. buat daku tergoda.. kahkahkah.. bak sini nak tengok hidong anda pula.. :p

Suraya Aris said...

hindustan? lama dah tak layan. hehe

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

panjang gile tajuk cite 2..
sory la saya jarang tgk hindustan sbb kisah cinta die mmg xtercapai dek akal..hihi

fadh leyanie said...

pruusss..(menyembur) jiran sebelah rmh gwa hindustani,boleh la nak introducekan,kah3

chemay said...

chemay minat gilaaa cerita2 hindustan ohhhh.
:)

r-5 said...

Suraya Aris: haha budak2 sekarang layan k-pop je.. gua orang lama layan hindustan.. haha

Iema Himawari: tajuk die JUDAAI ler awat panjang pulak.. haha

Fadh leyanie: kecepur~ (tercirit) jiran sebelah uma kau tu bukan hindustani, ntah2 taliban kot.. haha. hindustan malaysia aku tak layan oke.. pure punya baru terbaik~ kikikiki

chemay: bleh jadik geng la macam ni~! haha sep sep sekali!

ADEEYA said...

LOl lol lol :)

fieha said...

zaman sek dulu minat gile cite hindustan..skrg dah kurg minat..hehe

Alieza Dayasari said...

adoi R-5.. awak layan juga yer channel zee.... hiihihihi.. tak pernah liza buka sih...
hihok....

cik Kartun said...

minah idutan skung xleh lawan yg lame la..huhuhu
p/s : adeyhh x bz mane p0n..saje je xnk p0st entry.

Mialia said...

layan erk crite hndustan? xlayan pon.. hehe

Fyqa said...

ehh layan hindustan juga ?

:)

CekbOlat-bOlat said...

r-5 kot yg sukee.. giler minah hndustaniheh..

legitimate friends

Paparan terbaik dari bloggers!

CERITAS BUSUKS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...