Sunday, 11 December 2011

10 Sebab Gadis Melayu Tak Disukai Ramai!

cantik tak gua lukis? haha

Hari gua nak cerita siket tentang 10 sebab gadis melayu or muslim tidak disukai ramai.. Gua bukan nak buat analisa sendiri tapi inilah hakikat yang perlu semua gadis melayu or muslim berdepan. Gua tak pernah ada niat nak perlekehkan bangsa sendiri namun adakalanya kita perlu sebarkan sesuatu buat pedoman semua agar semua dapat teladan dan memperbaiki kelemahan masing-masing. Terima lah hakikat ini dengan hati yang lapang dan jangan berdendam dengan gua oke~  :)

harap-harap tak macam ni ler muka korang bila baca apa yang gua tulis~ :p




10 sebab Gadis Melayu / Muslim Tak Disukai Ramai:-

1. Sebab mereka bukan Susu Sejat F&N yang lemak berkrim disukai ramai
2. Sebab mereka bukan roti Gardenia sungguh enak dimakan begitu saja 
3. Sebab mereka bukan mudah disentuh begitu sahaja (mahal woo)
4. Sebab ramai yang jeles mereka sopan dan ayu
5. Sebab ramai yang jeles mereka berakhlak mulia
6. Sebab ramai yang jeles mereka patuh amanat agama
7. Sebab ramai yang jeles hati mereka tak mudah disogok dek dunia
8. Sebab ramai yang jeles mereka sentiasa bertudung alololo shuweetnyer~
9. Sebab ramai yang jeles mereka walau tak sendat sendat tapi dah cukup memukau
10. Sebab ramai yang jeles mereka menjadi idaman mak mak mentua yang tak mata duitan 
(macam Tengku Salmi dalam cerita Tentang Dhia tu.) 




Kih.Kih.Kih

*Analisis ini telah dibuat berdasarkan lima orang ahli magis yang termahsyur di dunia, Mrs Wicked (Mak cik Mr. bean yang ade kucing namanya scrapper tu), Professor Dumbeldore, Sabrina The Teenange Witch, Teenage Mutant Ninja Turtles dan akhir sekali Mr. Rumplestiltskin.

P/s: Biar orang tak suka asalkan Allah suka. ngeee~ Actually aku puji korang ni~ :p



Related Posts : Awek, benci, gadis melayu, hate, kolot, sifat-sifat, tak suka

29 comments:

Fyqa said...

ehh ehh


terima kaseh. msti tuju kat aku ni kan.
hikk!

;)

Siti Safiyyah said...

realitinye macam dah tak ramai je perempuan muslim+melayu yg betul2 jaga aurat dia kan. tapi insya-Allah masih ada. yuk lah cari! ^^

r-5 said...

Fyqa: ye la tuju kat kau lah.. hahaha.. sama-sama!


Siti Safiyyah: betul tu tapi ini sekadar husnul zhan.. bersangka baik.. saya sentiasa mendoakn agar ramai saudari muslim kita tertarik dan mencintai Islam.. :)

gadisnikon said...

ada jg rupanya lelaki yg dikategorikan spt entri awk ni tp saya tetap suka lelaki melyu terakhir.... haha

CekbOlat-bOlat said...

terasa bangga la pulak sbgai gadis melayu ^_^

cik Kartun said...

ececehh..tadi pagi berniat nk pasang awek hindustan..tetbe puji awek mlyu plakk..hahaha :P

Suraya Aris said...

:)
terasa diri ini berharga gitu :D

syasyajohan said...

d'accord.wallah(:

Aini ernie said...

:)

Original CikTeddy said...

alhamdulillah..insyAllah akn jadi muslimah yg betul2 solehah..amin!

bls komen dr entry:kalo awk nk share pon ttg aurat wanita tu ok je..sngt2 dialukan^^

chemay said...

naaaiisssss
:)

ema said...

insyallahh :)

Alieza Dayasari said...

kah kah kah......

btw r-5.. saya masih tak dpt letak iklan tu.....
di bawah entri.

Iffah Afeefah said...

bole tak nk stuju tuanku afif?


pantun? maila nk bace..memalu lak..clon xde..sume pakat terjun lombg

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

jangan la cite kat sini pasal iema
haha,,,

Outbound Malang said...

wanita emang minta dihargai,heheh
nice post..:)

SeseDaP RaSa said...

hehhe..

fadh leyanie said...

bikin aku saspens je baca tajuk entri,
Tengku Salmi tu baik hati..tak pernah main bomoh pun..kah3

Ray ban said...

xpernah jumpa gadis melayu terakhir..hurmm

cik ika said...

blurrr..T_T

sabree hussin said...

huh ingat nak hentam orang melayu tadi heeee..

Tyrant Enemy said...

susu sejat :D

Zara Nur said...

ohh tenkiu..hehe

hira said...

wow. pandai eh sekarang. ayat bukan main manis je. LOL

eLLa said...

x caya ko yg lukis.. haha..
yep,, sokong fakta diatas!

CSI said...

ngeeee....nice nya! hahha...baguslah sebab bagi pujian dalam kejutan ni... harap2 semua perempuan macm tu..amin...=D

mesti awek pkai tudung nih.. hoho

CSI said...

lukis sendri? hakhak..cute

husna hussain said...

ingatkan dh hentam dah tadi bace. ok credit to u! btw thanks memuji gadis2 melayu

Wanita Bertudung Hitam said...

saya terasa dipuji..~_~

legitimate friends

Paparan terbaik dari bloggers!

CERITAS BUSUKS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...