Showing posts with label cerita dongeng. Show all posts
Showing posts with label cerita dongeng. Show all posts

Saturday, 10 December 2011

MAMAT TerGila-Gila Minah Hindustan!

Urmila Matondkar

Assalamualaikum semua.. Hari gua nak cerita siket tentang MAMAT.. Mamat mane? Alaa.. Mamat vokalis kumpulan tuttt.. tuuu.. haaa. Isk3.. Ade plak minat gila minah hindustan sampai tergila-gila nak berbinikan minah hindustan? Gila apa?! Bukan banyak lagi ke minah melayu, amoi, kadazan dusun yang cun melecun lagi ayu sopan kat Malaysia ni nak buat bini. Jauh kot nak pergi India!

Actually Mamat yang dimaksudkan sebenornye aku.. Haha.. Tadi cakap vokalis? Ye la aku ni vokalis dan studio recording dalam henset aku jer,  kadang-kadang berkumpulan dengan adik aku terpeking terlolong.. kah.kah.kah.. Tadi sedang kebosanan, aku pon tengok la cite yang mak aku layan, macam kusyuk semacam je Beliau.. So aku pun duduk join.. Tiba-tiba bontot aku seolah-olah melekat kat kerusi mata pulak tak berkelip minda pulak berhalusinasi.. Halamak! mampuih dah lekat kat depan TB.. Setengah jam kemudian mak aku pun cau nak g jalan-jalan.. yela der.. hari sabtu kowt mesti mau shopping~! tangan di dada mata ke atas~ Aku pon terus melayari ombak filem terbabit. Pergh! lama kot tak layan gian tengok hindustan sorang-sorang, tak melalak memang tak sah lah kan.. Siot je cerita tu buat jiwa karat ku berbunga-bungaan. Haha. Hello gua bukan pondan oke~

Sridevi

Apa lagi tak tahan kot tengok cerita cinta hindustan.. Ayat plak memang macam haram tersusun macam puisi kot~ Ubah-ubah siket kasi kat awek gerenti cair gua cakap samalu.. Tapi paling gua musykil tu ade lagi ke CINTA macam dalam cerita hindustan tu. Ke kat India je? Tu la gua berangan klu gua ade dua bini dalam cerita Hindustan tu mesti TERBAIK kan! har har har. Gua bukan nak bini dua tapi korang tengok la sendiri cerita JUDAAI (1997) kat Astro ZEE.. "Butanya Cinta, Kaburnya Mata Akibat Harta dan Kesucian Pengorbanan Dalam Bercinta" baru korang paham maksud aku.. hehe. Siyes best gua tak tipu money back guarantee punya cerita.. :D 




Sunday, 20 November 2011

Pak Man Disepak Gara-Gara Skodeng! [18]

Gambar adalah carian cik google yang gojes tu. I tak bersalah nyah..

Assalamualaikum.. Apa kabar sahabat? Sedang-sedang tengah menghafal skrip.. Terasa tersangatlah serabut.. Tiba-tiba plak nak cerita Pak Man Telo (abang kepada Castello).. Huhu.. Huh? Apesal plak tengah hafal skrip?? Yela.. memang bukan artis tapi ada tugas untuk public speaking. pasal BOTFLY ari tu leww.. Huhu.. Jom santai jap baca kisah ni hayati pengajarannya..

Alkisah, Pak Man ni berjalan-jalan di "Tanjung Katung... Airnya biru.. Disitu tempatnya... Dara Jelita.." Tiba-tiba Aduiii! Pak Man tersadung batu jatuh tergolek, lalu digelecek kekanan, kekiri, sepakan silang ke arah pintu gol dan gol!!!! Masuk dalam lumpur..berdendanglah lagu.. "tragedi oktober.. be..bernafas dalam lumpur... Mahligai syahdu.... Men..tera semerah padi..". Ewah3.. Sesodap ja dio nyanyi.. Ape lagi kaber line la, nasib awek-awek tengah mandi tak perasan kehadiran pak man yang syok skodeng mereka.. Pergh! Sexy gilos sesuai dengan taste pak man...

Dah alang-alang dalam lumpur tu.. terus je dia menyelinap ke dalam air, ke arah awek-awek terbabit.. Sambil kuak kupu-kupu lagi.. Biasa la kecik-kecik dulu dah selalu training kat parit belakang rumah dia.. Skill Beb~! Asal balik rumah bontot berbirat.. Padan muke~ Ye la mak siapa tak marah main parit..  Tak heran lah dia jatuh lumpur lek lek je.. Lagi suci kot dari air parit. Haha.  Sesampainya dibelakang salah seorang awek tu, pak man pon menegur..

Pak Man Telo: Awak-awak sorang je ke?
Awek: Tak lah berlima.. hehehe
Pak Man Telo: Fuih sexynya badan... Mesti selalu pergi gym.. ngeee~
Awek: Adela sekali sekale.. ekeke
Pak Man Telo: Asal awak ni.. Cakap tak pandang saya pon.. Majuk la cam gini~
Awek : Aduhai orang tua ni.. Nak je aku shoot.. Hehehe.. Ok2.. Saye pusing k.. 1..2..3 Cak!
Pak Man Telo: Ya Allah ! Mak aih... Terkezuttt I nyah! *sambil terkencing
Awek: Yela memang I nyah, ade mak kesah? Woi ko kencing eh? Asal tetiba panas air nih! *suara garau

Lalu si nyah yang disangkakan awek ni telah menyepak lalu terkena buah didalam kocek... Aduii.. Eh! tertinggal plak.. terkena "buah mangga" yang sempat dicapai Pak Man sebelum jatuh tadi.. Itulah kisahnya.. Pengajarannya.. Janganlah skodeng-skodeng ni sebab memang mudah jadi tebiat. Dah jadi tebiat ade je yang nak buang tebiat.. Kerna dari mata.. turun ke hati.. Bila hati dah gelap, susa nak buat apa.. Haih~ *Sekadar coretan di pagi hari* :)

Ini namanya mengintip bukan sekodeng.. :)



legitimate friends

Paparan terbaik dari bloggers!

CERITAS BUSUKS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...