Showing posts with label mata. Show all posts
Showing posts with label mata. Show all posts

Wednesday, 28 December 2011

Organ Yang Tersexy Di Tubuh Wanita

 
 Ape hal plak itik ni posing kat entry aku?


Assalamulaikum, sejak kebelakangan ini aku sangat sibuk. Jadi maaflah kalau lambat singgah blog korang,  aku sedang hadapi final exam ni. huhu. Tapi untuk korang aku update jugak! Idea untuk hari ini agak lucah melalui tajuknya, dah itu sajo yang ado dalam kapla wotak, eden nak buek cam mano laie jang? *nampak sangat otak aku ni tak sesuci debu tanah untuk tayammum. HAHA. Hmm, lagi satu klu aku nak wat entry mesti lah datang dari hati kan, so entry ni tentang sesuatu yang aku suka, *baca balik title tu terang lagi di sportlight, mesti lah datang dari hati kan.. *ke nafsu?? HAHAHA *gelak evil :p



Isk3.. baby ni nakal sungguh, apa lah yang dia search kat internet tu!
Lain macam sukanya? haha


Okay lah mesti korang nak tahu bahagian mana yang aku suka kan? Mestilah..... te.... te... tete.. tete.. tettt...!!! *bunyi buzer apabila tekaan di minda anda salah! WAKAKA. Secara jujurnya, aku akan tertancap apabila melihat keindahan mata seorang wanita.. Hehe. *Hah korang ingat apa? :p Itu merupakan kriteria pertama untuk aku memandang seseorang wanita. Sekali sahaja ngap aku terpukau, aku boleh jatuh cinta. 


Sebab apa? Mata wanita menyingkap seribu maksud yang tersirat tentang diri seorang wanita itu. Matanya yang cantik *tanpa bertopengkan kanta lengkap itu juga melambangkan kecantikan dalaman seorang wanita. Bukan itu sahaja, melalui mata mereka juga aku mampu menyelami perasaan mereka. Jadi wanita-wanita di luar sana hati-hati pabila bertentang mata dengan saya. KAH.KAH.KAH. :)



Kecantikan hati seorang wanita, terpancar melalui sinar matanya.. Ini mata ori taw! Kalau anda bijak lasagna * lasagna? sudah tukar ka? boring pakai laksa.. na.. :p  Milik siapakah mata ini? hehe.


legitimate friends

Paparan terbaik dari bloggers!

CERITAS BUSUKS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...